Izdelan Koncept urejanja prometa v Kamniški Bistrici
18. marec 2011 - Center za razvoj Litija je skupaj z Občino Kamnik in društvom CIPRA izdelal Koncept urejanja prometa v Kamniški Bistrici. Koncept je bil izdelan v okviru projekta CO2-NeuTrAlp, ki jebil podprt in sofinanciran v okviru programa transnacionalnega sodelovanja Alpine Space.
V okviru projekta so bile analizirane obstoječe študije, opravljen je bil popis prometa (izvedeno je bilo 8 štetij prometa) in parkirišč z analizo, analizirano je bilo trenutno stanje na področju javnega prometa v dolini ter opravljenih 15 intervjujev s predstavniki ciljnih skupin. V konceptu so predstavljene tudi dobre prakse na področju urejanja prometa v Alpah. Za vse deležnike smo organizirali tudi dve delavnici, ki sta v Kamniški Bistrici potekali oktobra in decembra 2010. Na podlagi izkušenj iz prve delavnice so bili na drugi predstavljeni različni možni scenariji urejanja prometa v dolini. Sprejeti so bili določeni sklepi, ki se nanašajo na področje urejanja prometa.
Glavni sklepi delavnice:
V okviru projekta so bile analizirane obstoječe študije, opravljen je bil popis prometa (izvedeno je bilo 8 štetij prometa) in parkirišč z analizo, analizirano je bilo trenutno stanje na področju javnega prometa v dolini ter opravljenih 15 intervjujev s predstavniki ciljnih skupin. V konceptu so predstavljene tudi dobre prakse na področju urejanja prometa v Alpah. Za vse deležnike smo organizirali tudi dve delavnici, ki sta v Kamniški Bistrici potekali oktobra in decembra 2010. Na podlagi izkušenj iz prve delavnice so bili na drugi predstavljeni različni možni scenariji urejanja prometa v dolini. Sprejeti so bili določeni sklepi, ki se nanašajo na področje urejanja prometa.
Glavni sklepi delavnice:
- Kolesarska steza mora potekati ločeno od ceste, potrebno pa jo je opredeliti že v OPN.
- Ureditev parkirišč (primerna kapaciteta parkirišč glede na ureditev prometa/dostopnosti, potrebno je narediti tudi prometno študijo).
- Zapora ceste v Konec, vendar šele po ureditvi parkirišč, ki bodo prevzela mirujoči promet.
Glavnim sklepom se je dodala še potreba po nujni ureditvi avtobusnih postajališč in zapora ceste v Konec tudi v časovnih intervalih.
Nastali dokument bo v pomoč Občini in državi pri sprejemanju nadaljnih odločitev na področju urejanja prometa v dolini. Ogledate si ga lahko tukaj: Koncept urejanja prometa v Kamniški Bistrici.
Gašper Kleč, Center za razvoj Litija
Nastali dokument bo v pomoč Občini in državi pri sprejemanju nadaljnih odločitev na področju urejanja prometa v dolini. Ogledate si ga lahko tukaj: Koncept urejanja prometa v Kamniški Bistrici.
Gašper Kleč, Center za razvoj Litija