English

Razvojni center Srca Slovenije, d. o. o.

Development centre of the Heart of Slovenia

Jerebova ulica 14, 1270 Litija

T: 01 89 62 710, E: info@razvoj.si

Pozdravljeni v Srcu Slovenije!

facebook youtube twitter


Spodbujanje podjetniškega potenciala med mladimi privedlo do produkta, ki mu ni para

 26. september 2018 - Slovenski pisatelj Janez Menart, potovanje z vlakom in Ki-Ki bomboni. Na prvi pogled nepovezane vsebine, ki so jih osnovnošolci OŠ Gradec iz Litije povezali v inovativni podjetniški produkt. Tako je nastal izdelek inovativne embalaže Ki-Ki Litija, ki so ga osnovnošolci širši javnosti predstavili 25. septembra 2018, na Občini Litija. Dogodek, ki ga je organiziral Razvojni center Srca Slovenije, je potekal v okviru projekta P-IRIS, ki spodbuja razvoj podjetništva med mladimi na podeželju. Namenjen pa je bil vsem osnovnim in srednjim šolam iz Srca Slovenije.

Predstavitev, katere so se udeležili tudi predstavniki Slovenskih železnic, je vse prisotne neverjetno navdušila. Celotna zgodba, ki se skriva za končnim produktom, povezuje literarno delo Janeza Menarta »Srečanje«, ki v svojih spominih na mladost obuja vožnjo z vlakom do Litije in okušanje Ki-Ki bombonov. Pri tem so učenci vedeli, da je to odlična priložnost, da vožnjo z vlakom s sladkimi dobrotami približajo tudi drugim otrokom. Podjetniška želja je bila, da razviti produkt nadgradijo s skrito vsebino Ki-Ki kart, ki bi bile najboljši spremljevalec pri vožnji z vlakom. In to so tudi storili.

Podjetniška žilica pa jih je seveda gnala še naprej. Zavedajo se, da njihov izdelek povezuje različne akterje, ki morajo med seboj sodelovati in jih skupaj podpreti. Prav zaradi tega je bil odziv Slovenskih železnic izredno pomemben in težko pričakovan. V veselje nam je, da so bili tudi oni izredno navdušeni. Zavedajo se, da bo končni produkt moral biti še dodatno nadgrajen, pri čemer so pripravljeni pomagati s svojimi strokovnjaki s področja dizajna. Prav tako so pripravljeni prevzeti celoten tisk in se uskladiti s podjetjem Kraš glede pravnega statusa končnega izdelka.

A ker gre za izdelek, ki je močno povezan z občino Litija in ima velik potencial za turistično promocijo, nas veseli tudi odziv župana Občine Litija. Franci Rokavec je izpostavil unikatno priložnost, da skupaj z učenci širši javnosti ponudimo personaliziran ter dovršen izdelek, in se povežemo z dvema pomembnima mednarodnima podjetjema (Kraš in SŽ) v turistične namene.










Produkcija: Peternet